اما موضوعی که باعث میشود کار به تعمیر دوربین مداربسته بکشد، این است که سرویس دوربین های مدار بسته کار ساده و آسانی نیست و باید توسط افراد متخصص انجام شود برای همین عده ای مدام این کار را پشت گوش انداخته و نهایتا دوربین آنها خراب شده و کار به تعمیر دوربین مداربسته می کشد. در برخی موارد دوربین های مداربسته دچار مشکلاتی می‌شوند که شما باید هرچه سریع تر آن ها را برطرف کنید اما توجه داشته باشید این مشکلات تنها باید توسط افراد متخصص بررسی شوند، چرا که در غیر این صورت به احتمال قوی دوربین شما کاملا غیر قابل استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که اگر شما دوربین با برند های معتبری را تهیه کنید شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی معتبری را به شما ارائه می دهند که شما می توانید جهت سرویس با نمایندگی های برند دوربین مداربسته خود مراجعه کرده و جهت سرویس دوربین مداربسته و برطرف کردن ارورهای دوربین های مدار بسته از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

 
شرکت نظارت گستر ایمن تمامی محصولات خود را تحت گارانتی رستر سرویس ارائه داده و در صورت بروز هر مشکلی که شامل گارانتی باشد بدون دریافت حتی یک ریال دوربین شما تعمییر میشود. برای خرید دوربین مداربسته از این شرکت می توانید با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
تعمیر دوربین مداربسته در نظارت گستر ایمن
تعمیر دوربین مداربسته
 
واحد رستر سرویس شامل بخش گارانتی محصولات شرکت نظارت گستر ایمن و تعمیرات انواع دوربین مدار بسته است که زیرمجموعه هلدینگ نظارت گستر می باشد. خدمت تعمیر دوربین مداربسته در رستر سرویس، شامل تمامی اقدامات لازم برای عیب‌یابی و تعمیر انواع دوربین‌های مداربسته می‌باشد. هر کجای ایران که باشید، در صورت خرابی دوربین مداربسته خود، آن را عیب‌یابی و تعمیر خواهیم کرد. لازم به ذکر است که اگر دوربین خود را از نمایندگی های معتبر نظارت گستر ایمن تهیه کرده باشید، این خدمات در بازه زمانی گارانتی برایتان کاملا رایگان است.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
دوربین مداربسته چیست؟
تعمیر دوربین مداربسته
دوربین مدار بسته یک سیستم امنیتی است؛ که با پیشرفت علم و فناوری، نیاز روز افزون جامعه بشریت به حساب می آید و در تمامی اماکن اداری، مغازه ها، شرکت ها و… نصب می‌شود. دوربین‌های مدار بسته معمولا روی دیوار ها و گوشه‌های سقف نصب می‌شوند. هنگام نصب دوربین‌ مداربسته باید بهترین مکان با بیشترین وسعت دید، انتخاب شود و مکان هایی که حراست از آنها برایتان مهم است، در زاویه دید دوربین باشد.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
انواع دوربین مداربسته
دوربین های مداربسته با توجه به شکل ظاهری، تکنولوژی ساخت و ویژگی ها و امکاناتی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که معروف ترین آنها عبارتند از:
 
دوربین مداربسته بولت
دوربین مگاپیکسلی
دوربین دام
دوربین مداربسته آنالوگ
دوربین اسپیددام
دوربین مداربسته حرارتی
دوربین کنترل از راه دور
دوربین جاسوسی
دوربین مداربسته صنعتی
دوربین لامپی
دوربین مداربسته ip
دوربین مداربسته بی سیم
و…
انواع برندهای دوربین مداربسته
داهوا
هایک ویژن
هایلوک
ایمو
رستر
سونی
پاناسونیک
بوش
شیائومی
یونی ویو
هایواچ
و…
چه زمان می توان گفت دوربین مداربسته خراب است؟
تعمیر دوربین مداربسته
ممکن است در موقعیت های مختلف در نحوه عملکرد دوربین یا دستگاه DVR خود نواقص فنی را مشاهده کنید اما  این که بدانید چه زمانی دوربین مداربسته شما نیاز به تعمیرات دارد، در اکثر موقع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گاهی با تغییرات جزئی که توسط خودتان انجام میشود می‌توانید به بهبود عملکرد دوربینتان کمک کنید. گاهی نیز  مشکل به حدی ساده است که با کمک یک برقکار دوربینتان درست می شود. اما در زمان‌هایی شما نیاز به یک متخصص در زمینه تعمیرات دوربین مداربسته دارید. پس اینکه بدانید چه وقت خودتان از عهده کار بر می آیید و چه وقت به کمک یک تکنسین حرفه ای نیاز دارید بسیار مهم است. در ادامه مواردی را میشماریم که در صورت مشاهده حتما باید از یک متخصص تعمیر دوربین مداربسته کمک بگیرید
 
تصویر واضح نیست.
پایه مشکل دارد(از مشکلات پرتکراری که حتما نیاز به تعمیر دوربین مداربسته است)
تصویر دوربین خیلی تاریک است.
coms کثیف است
تصویر دوربین خیلی روشن است.
ircut نمی زند.
لنز دوربین کثیف است.
LED روشن نمی شود
فکوس به صورت اتوماتیک انجام نمی شود
لنز وری فوکال کار نمی کند.
رزولوشن تصویر مانیتور پایین است.
کابل قطع است.
تصاویر با تاخیر نمایش داده میشود.
پایه مشکل دارد.
تصاویر ضبط نمی‌شوند.
دستگاه روشن نمی شود.(نیاز فوری به تعمیر دوربین مداربسته)
تصاویر منتقل نمی‌شوند.
دستگاه هنگ می کند.
تصاویر صدا ندارند.
خروجی HDMI ندارد
صفحات وب به درستی نمایش داده نمی‌شوند.
کانالهای دستگاه تصویر ندارد
سرعت پخش تصویر کند است.
ساعت و تاریخ دستگاه بهم می ریزد.
تصویر در شب تار است.
فن دستگاه کار نمی کند.
روی مانیتور لکه دید می‌شود.
دستگاه روشن می شود اما بالا نمی آید.
و…
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
تعمیر دوربین مدار بسته داهوا
تعمیر دوربین مداربسته
دستگاه ها و دوربین های داهوا در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار اند و دوربین مداربسته در بیشتر شرکت ها، منازل و کارخانه ها داهوا است. اما تقریبا کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که توان تعمیر تمامی پارت نامبرهای این دوربین ها را داشته باشد. رستر سرویس که کار خدمات تعمیر دوربین مدار بسته و همچنین گارانتی محصولات نظارت گستر را انجام می دهد یک واحد مستقل در هلدینگ نظارت گستر ایمن است که توانایی تعمیر تمامی محصولات برند داهوا را دارد. چنانچه دستگاه و یا دوربین داهوا شما  نیاز به تعمیر دارد میتوانید با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
مشکلات رایج در دوربین مدار بسته
توجه داشته باشید که برخی از مشکلات به صورت رایج در بین دوربین های مداربسته ایجاد می‌شود و نیاز به تعمیر دوربین مداربسته پیدا میکنید که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
مشکل آداپتور دوربین مداربسته
گاهی پیش می آید که منبع تغذیه دوربین مداربسته شما دچار خرابی شود. این امر موجب می شود که برق رسانی به دستگاه با مشکل مواجه شده و در نتیجه دستگاه خاموش شود. برای اطمینان از خرابی آداپتور و اینکه آیا نیاز به تعمیر دوربین مداربسته خود دارید یا خیر، دوربین را به منبع تغذیه دیگری وصل کنید در صورت روشن شدن دوربین، مشکل خاموش شدن دوربین مداربسته، خرابی آداپتور بوده که با تعویض آن مشکل بر طرف خواهد شد.
 
چنانچه آداپتور دوربین مداربسته شما نیاز به تعویض دارد، میتوانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
قطع و وصل شدن مدام دوربین مداربسته
تعمیر دوربین مداربسته
توجه داشته باشید که در برخی مواقع امکان دارد دوربین مداربسته قطع می شود کابل برق را بررسی کنید چرا که اگر کابل برق قطع شود دوربین مداربسته نیز قطع می شود یکی دیگر از قطعاتی که باعث قطع دوربین های مدار بسته می شود منبع تغذیه می باشد در صورتی که منبع تغذیه دچار خرابی شده باشد امکان دارد دوربین قطع شود.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
توجه داشته باشید که امکان دارد قطعه دوربین مدار بسته در اثر خرابی فیش تغذیه نیز باشد شما می توانید با استفاده از یک ولت متر منبع تغذیه و قطعات دیگر دوربین مداربسته را بررسی کنید تا در صورتی که اگر مشکلی در یکی از قطعات دوربین مدار بسته ایجاد شود بتوانید در اسرع وقت برطرف کنید.
 
چنانچه دوربین شما مدام قطع و وصل می شود، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
علت عدم چرخش دوربین های PTZ
تعمیر دوربین مداربسته
اگر دوربین اسپیددام شما نچرخد ممکن است دلیل آن تعریف نشدن دوربین اسپید دام در دستگاه ضبط تصاویر به صورت اصولی باشد. در دستگاه DVR، اتصال دوربین اسپید دام آنالوگ به وسیله کابل RS485 که یک سیم انتقال امواج است صورت می پذیرد. در دستگاه NVR، اتصال دوربین اسپید دام تحت شبکه دستور های چرخش دوربین از طریق همان کابل شبکه دوربین تحت شبکه IP منتقل می شود. در صورت حل نشدن مشکل با چک کردن اتصالات دستگاه احتمال وارد شدن آسیب به موتور محرکه دوربین وجود دارد.
 
چنانچه دوربین اسپیددام شما به درستی نمی چرخد، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
ضبط نکردن تصاویر
در برخی مواقع ممکن است که دوربین مداربسته روشن باشد ولی تصاویر ضبط و ثبت نشود توجه داشته باشید که شما برای اینکه بتوانید تصاویر ضبط کنید باید علاوه بر این که دوربین شما آماده شده باشد نرم افزار دوربین مداربسته را نیز تنظیم کنید و اینترنت شما می توانید تنظیمات دستگاه دوربین مداربسته خود وارد شوید و تایید کنید که تصاویر ضبط و ذخیره شود دوربین های مداربسته نیز اگر دچار خرابی و مشکل شده باشند امکان دارد تصاویر ضبط نشود.
 
چنانچه دوربین شما تصاویر را ضبط نمی کند، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
سوختن دوربین مداربسته (تعمیر دوربین مداربسته سوخته)
اگر تجهیزات برقی خود را تعویض کردید اما همچنان مشکل دوربینتان حل نشد احتمال دارد که دوربین مداربسته شما سوخته باشد. بهترین راهکار برای مطمئن شدن از این موضوع این است که، دوربین مداربسته خود را با دوربین دیگری که از سلامت آن اطمینان دارید تعویض کنید. اگر دوربین مداربسته روشن شد پس دوربین مداربسته شما سوخته است.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
عوامل متعددی در سوختن دوربین های مداربسته نقش دارند که مهم ترین آنها عبارتند از:
 
نوسانات بسیار شدید برق
قطع و وصلی مداوم برق
نصب غیر اصولی دوربین
استفاده از آداپتور های غیر استاندارد
ضربه خوردن
کار نکردن دوربین مداربسته دید در شب
توجه داشته باشید که اگر دوربین مداربسته شما دارای قابلیت دید در شب باشد باید تصاویر را در شب نیز ذخیره و ضبط کند اما توجه داشته باشید در برخی مواقع این دوربین ها در شب تصاویر را ضبط نمی کند شما باید قبل از هر کاری سعی کنید از تعمیرکاران ماهر و متخصص استفاده کنید چرا که این مشکل ممکن است بر اثر ال ای دی هایی باشد که در دوربین تعبیه شده می شود و شما به هیچ عنوان نباید دست به تعمیرات دوربین مدار بسته بزنید چرا که این دوربین ها معمولاً پیچیده می باشد و شما نمی توانید تعمیرات انجام دهید.
 
چنانچه دوربین دید در شب شما کار نمی کند، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مدار بسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
علت روشن نشدن دوربین مداربسته
یکی از عمده مشکلات حوزه تعمیر و نگهداری دوربین مداربسته، روشن نشدن آن می باشد که دلیل آن تنها رخ دادن یکی از موارد زیر می باشد:
 
مشکل آداپتور برق
مشکل منبع تغذیه
مشکل در اتصال سیم برق
سوختن دوربین مداربسته
چنانچه دوربین مداربسته شما روشن نمی شود جهت عیب یابی می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
پخش نشدن تصاویر دوربین مدار بسته بر روی گوشی
توجه داشته باشید که شما در حالت عادی می توانید تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته را بر روی مانیتور ببینید اما اگر این تصاویر بر روی گوشی شما نمایش داده نمی‌شوند به داشته باشید که شما نیاز به یک سوئیچ دارید و باید دوربین مداربسته را توسط اینترنت به گوشی خود اتصال دهید تا بتوانید تصاویر دوربین را مشاهده کنید.
 
چنانچه تصویر دوربین مداربسته شما پخش نمی شود، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مدار بسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
در نظر داشته باشید برای اینکه دوربین های مداربسته از عملکرد بهتری برخوردار باشد شما باید سعی کنید از تجهیزات و لوازم جانبی اورجینال استفاده کنید.
 
همچنین شما باید سعی کنید برای نصب دوربین‌های مدار بسته از نصاب ماهر و با تجربه کمک بگیرید چرا که نصب این دوربین ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند در بالا برخی از مشکلاتی که برای دوربین های مداربسته امکان دارد ایجاد شود آن را همراه با راه حل برای شما ذکر کردیم اما در نظر داشته باشید که شما نباید به هیچ عنوان ب افراد ناشناس و بدون تجربه اعتماد کنید و برای سرویس این دوربین های مدار بسته را به افراد متخصص بسپارید. جهت راهنمایی برای نصب و برطرف کردن عیوب دوربین های مدار بسته می توانید با کارشناسان نظارت گستر ایمن تماس بگیرید.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
برچسب ها: تعمیر دوربین مداربسته انالوگ، تعمیر دوربین مداربسته در محل، تعمیر دوربین مداربسته جمهوری، آموزش تعمیر دوربین مداربسته، تعمیر دوربین مداربسته شیراز، هزینه تعمیر دوربین مداربسته، تعمیر دوربین مداربسته مشهد، پشتیبانی داهوا، لیست قیمت داهوا ایران، داهوا ایران، دوربین واید داهوا، شرکت های دوربین مداربسته
منبع: نظارت گستر ایمن