قانون ارتعاش چیست ؟ چطور میتوانید با استفاده از این قانون مدار انرژیک خود را تغییر داده و از قانون جذب بهتر و بهینه تر استفاده کنید؟ آیا قانون فرکانس و قانون ارتعاش یکی هستند یا باهم تفاوت دارند ؟ اگر از طرفداران قانون جذب باشید حتما بارها کلمه ی قانون ارتعاش به گوشتان خورده است و شنیده اید که به شما میگویند ارتعاش مناسب ارسال کنید و فلان کنید و بهمان کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در این مقاله قصد داریم شما را با قانون ارتعاش بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید

قانون ارتعاش چیست

قانون ارتعاش (به انگلیسی: Vibration) در قانون جذب یعنی یکی شدن با رویا و خواسته. اگر برایتان این سوال پیش آمده است که قانون ارتعاش یعنی چی؟ و در حالت کلی ارتعاش چیست، باید بگوییم که: قانون ارتعاش یعنی در خواسته خود حل شوی و خواسته تو در افکار و باورهایت کاملا مشهود باشد. این زیباترین درجه از ارتقا و رشد فردی است که در روانشناسی هم بسیار تاکید شده است. ما بر اساس نظام باورهای خود، احساسات و حال خود را می سازیم. احساسات ما کیفیت فرکانس ذهنی-فکری ما را مشخص می کند. فرکانس همان سطح و کیفیت انرژی کار ذهن و یا بهتر بگوییم، کار تولید فکر در مغز است. پس اگر فکر خوب بکنید، فرکانس شما خوب و مثبت خواهد بود و اگر افکار غالب شما خوب و سازنده و مثبت باشد، باورهای مثبتی در شما شکل و ریشه میگیرد، و باورهای مثبت و قدرتمند در شما احساسات عالی و اشتیاق سوزانی برای "داشتن" و "بودن" بهتر و خوب تولید می کند و این می شود فرایند ایجاد و حفظ ارتعاش در قانون جذب.

 

فرکانس در قانون جذب چیست؟

 

اما فرکانس چیست؟ میدانید که افکاری که بصورت غالب در ذهن ما جاری هستندو در ضمیر ناخودآگاه ما وارد شده، قانون جذب را بکار می اندازند و ارتعاشات مشابه خود را تحت عنوان شرایط و تجربیات جدید به زندگی ما جذب میکنند. به شرایطی که در حال تجربه ی آن هستیم مدار کنونی ما و به ارتعاشاتی که به صورت قالب ذهن ما در آمده و هر روز و هر روز تکرار میشوند فرکانس ذهن ما میگویند. در قانون جذب هر ارتعاشی که ارسال میکنید در صورت تکرار مدام و راه پیدا کردن به ضمیر ناخودآگاه فرد به فرکانس تبدیل میشود و قانون جذب را بکار می اندازد.