قیمت دوربین مدار بسته یکی از فاکتورهای تاثیرگذاری است که در خرید دوربین تاثیر میگذارد. دوربین های مداربسته در برندهای مختلفی در بازار وجود دارد هر کدام کیفیت و امکانات و ویژگی های منحصر به خود را دارد که همگی بر روی قیمت دوربین مداربسته شما تاثیر دارد. شما با توجه به نیاز خود می توانید کیفیت و قابلیت های مهم برندهای مختلف دوربین مدار بسته بررسی کنید و بتوانید مناسب ترین دوربین را جهت حفاظت و امنیت محیط مورد نظر خود را انتخاب کنید برای خرید تمامی کالا ها از جمله دوربین های مداربسته یکی از دغدغه هایی که وجود دارد قیمت کالا ها می باشد که دوربین های مداربسته نیز از این قاعده استثنا نیستند دوربین های مداربسته نیز مانند کالاهای دیگر از قیمت های مختلف و متنوعی برخوردارند در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین های مدار بسته برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم تا بتوانید با مطالعه این مقاله دوربین‌مداربسته مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت دوربین های مدار بسته

عوامل متنوع قیمت دوربین های مداربسته تاثیر گذار می باشد که در ادامه بررسی می کنیم.

برند دوربین های مدار بسته

یکی از عواملی که باعث افزایش قیمت دوربین های مدار بسته می شود برند این محصولات می باشد شما اگر بخواهید برند معتبر و معروفی را تهیه کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید برندهایی مانند سونی و پاناسونیک و یا برند سامسونگ و غیره برند های بسیار معروف و گران قیمتی می باشند که شما اگر بخواهید این دوربین ها را تهیه کنید باید هزینه را پرداخت کنید البته در نظر داشته باشید که علاوه بر قیمت این برندهای معتبر از قابلیت ها و ویژگی های برتری برخوردار هستند.

و برند هایی مانند هایک ویژن و داهوا و غیره معمولاً برند هایی با قیمت های مناسب می باشند البته در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن و داهوا معمولاً از نظر قابلیت ها و ویژگی ها با برندهای سونی و پاناسونیک برابری می‌کند اما نسبت به دوربین های سونی و پاناسونیک از قیمت کمتری برخوردار می باشد در نظر داشته باشید که دوربین های مداربسته داهوا و هایک ویژن توانستند به خوبی بازار را از آن خود کند باید در نظر داشته باشید که قیمت بالاتر همیشه به این معنی نیست که آن دوربین قابلیت های بیشتری دارد چرا که با اینکه قیمت دوربین های هایک ویژن را به دوربین های سامسونگ و غیره کمتر است اما قابلیت‌های برابر و یا حتی بیشتر از آن برندها نیز دارند.

البته در نظر داشته باشید اگر شما می خواهید دوربین های مداربسته با کمترین هزینه تهیه کنید می توانید از برندهای ایرانی استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که این برندها قابلیت‌های خوبی را به شما نخواهند داد

کیفیت تصویر دوربین های مداربسته

همان طور که می دانید کیفیت تصاویر ذخیره شده توسط دوربین های مدار بسته به میزان رزولوشن دوربین بستگی دارد که هر چه رزرولوشن بالاتر و بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز بهتر خواهد بود که یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دوربین های مداربسته معمولاً کیفیت تصاویر دوربین ها می باشد.

نوع لنز دوربین

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند باعث افزایش قیمت دوربین های مدار بسته شود این است که بستگی به لنز دوربین دارد که لنز های دوربین ها ثابت و متحرک می باشد و بسته به اینکه چه لنزی در دوربین به کار رفته است می‌تواند باعث افزایش قیمت دوربین های مدار بسته شود.

جنس بدنه دوربین مداربسته

بهتر است بدانید که جنس بدنه دوربین ها نیست در قیمت آن تاثیر گذار می باشد شما می‌خواهید دوربین‌مداربسته را تهیه کنید که جنس بدنه آن در برابر شرایط محیطی و جوی مقاوم باشد مسلماً باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

قابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت دوربین های مداربسته تاثیر گذار می باشد قابلیت های هوشمندی می باشدکه در دوربین های مداربسته قرار دارد قابلیت های مانند قابلیت های تشخیص چهره یا قابلیت تشخیص حرکت و همچنین شمارش افراد و غیره…
هر کدام از این قابلیت ها که در دوربین های مداربسته وجود داشته باشد باعث افزایش قیمت های دوربین مدار بسته می شود که شما با توجه به نیاز خود می توانید دوربین مداربسته که دارای هر کدام از این قابلیت ها می باشد را تهیه کنید.

در این مقاله عواملی که بر قیمت دوربین های مدار بسته تاثیر گذار می باشد را برای شما عزیزان و بازدیدکنندگان گرامی ذکر کردیم.
امیدوارم بتوانید با در نظر گرفتن این موارد بیمه مناسبی را جهت استفاده خود خریداری کنید.

منبع: نظارت گستر ایمن