x تبلیغات
تجربه های شخصی من

دوربین بولت

 در این مقاله متوجه خواهید شد دوربین مدار بسته بولت چیست؟ و جهت خرید از نمایندگی داهوا در تهران روی لینک کلیک کنید.

دوربین مدار بسته بولت

یکی از انواع دوربین مداربسته که دارای قابلیت ضدآب می‌باشند دوربین بولت است و دارای شکل ظاهری به صورت استوانه بوده به این خاطر به دوربین بولت معروف شده است بیشتر در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد اما در محیط داخلی نیز در بعضی مواقع نصب می کنند توجه داشته باشید که دوربین بولت در بازار به دوربین گلوله‌ ای یا دوربین بالت نیز شناخته می شود.

کاربرد دوربین مدار بسته بولت

دوربین های مداربسته بولت از استاندارد آی پی ۶۶ و آی پی ۶۷ برخوردار می باشد یعنی این دوربین در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار است برای همین اگر شما می خواهید در محیط های خارجی از دوربین های مداربسته استفاده کنید بهترین گزینه دوربین های مداربسته بولت می باشند چرا که در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بیشتری دارد.

البته در نظر داشته باشید که دوربین های مداربسته بولت در برابر آب مقاوم هستند اما به این معنی نیست که شما این دوربین های مداربسته را در داخل آب غوطه ور کنید.

شما می توانید دوربین های مداربسته بولت را بر روی دیوار نصب کنید جنس بدنه دوربین های مداربسته از فلز می باشد که باعث افزایش مقاومت این دوربین های مدار بسته شده است شما می توانید برای پوشش فضای بیرونی ساختمان مانند فضای بیرونی فروشگاه یاماها و تنها و غیره از دوربین های مداربسته استفاده کنیم چرا که گزینه بسیار مناسبی باشد.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مداربسته خود دارید با همکاران ما در بخش تعمیرات با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.

انواع دوربین مداربسته بولت

دوربین های مداربسته بولت به سه دسته تقسیم می شوند کیفیت های متفاوت ساخته می‌شوند.

دوربین مداربسته بولت آنالوگ
دوربین مداربسته بولت آنالوگ hd
دوربین مداربسته بولت تحت شبکه

ویژگی های دوربین مداربسته بولت

این دوربین های مداربسته کیفیت تصویر زاویه دید و قابلیت دید در شب و غیره از ویژگی های دوربین های مداربسته بولت می باشد که شما باید در هنگام خرید به آنها دقت کنید در ادامه این ویژگی ها را برای شما ذکر می کنیم.

زاویه دید دوربین مداربسته بولت

دوربین های مداربسته بولت با توجه به لنز به کار رفته در دوربین زاویه دید متفاوت می باشد اگر فاصله کانونی لنز دوربین کمتر باشد زاویه دید دوربین بازتر و تصاویر واضح تری را خواهید داشت در دوربین های مدار بسته بعد از دو نوع لنز ثابت و لنز متغیر استفاده می شود.

دید در شب دوربین مداربسته بولت

یکی از دوربین هایی که دارای قابلیت های دید در شب می باشند معمولاً دوربین های مداربسته بولت هستند این دوربین ها در محیط هایی که نور وجود ندارد نیز می توانند تصاویر را به خوبی ثبت نماید. تصاویر در شب یا تاریکی مطلق از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که به این خطر در دوربین های مداربسته بولت این قابلیت تعبیه شده است و به خاطر کمبود نور در شب و عدم امکان استفاده از منبع نور سفید معمولاً از امواج نور IR برای ثبت تصاویر در شب استفاده می کند.

توجه داشته باشید که برد دید دوربین های مداربسته بولت در تعداد و نوع ال ای دی هایی که در آن به کار رفته است بستگی دارد شما می توانید برای بالا بردن سطح کیفیت تصاویر دوربین مداربسته بولت در شب تکنولوژی مادون قرمز EXIR استفاده کنید کیفیت خیلی بالا تر و واضح تر از نور مادون قرمز معمولی می باشد.

منبع: نظارت گستر ایمن

نمایندگی داهوا

 هلدینگ نظارت گستر ایمن نمایندگی داهوا  یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران بوده که با پایبندی به اصل اساسی، مشتری مداری تا کنون و با گذشت تقریبا دو دهه، موفق شده است که، به یکی از برترین مراکز نمایندگی داهوا در ایران مبدل گردد. به محض ورود به سایت نظارت گستر ایمن با دنیایی از سیستم های امنیتی و حفاظتی رو به رو می‌شوید و تنوع محصولات به حدی بالاست که برای نیاز همگان پاسخی در خور و شایسته در این وب سایت پیدا خواهد شد.

 

نمایندگی دوربین داهوا در تهران

 


برای خرید مستقیم محصولات داهوا از شرکت نظارت گستر نمایندگی دوربین داهوا در تهران کافیست با کارشناسان فروش ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط بوده تا ضمن دریافت مشاوره رایگان بتوانید بهترین دوربین را برای محیط خود خریداری کنید.


اهمیت خرید دوربین مدار بسته از نمایندگی معتبر

 


در خرید دوربین مدار بسته نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این نکته است که دوربین خود را از کجا خریداری کنیم. برای آن که خریدی مطمئن داشته باشید به شما توصیه می‌شود تا دوربین های خود را از نمایندگی داهوا مطمئن خریداری نمایید. شما با خرید از طریق نمایندگی معتبر از خدماتی نظیر گارانتی معتبر، مشاوره، نظرات کارشناسان، ضمانت نامه ارائه محصول و… بهره مند خواهید شد. چرا که هدف از فعالیت نمایندگی ها این است که بتوانند رضایت و اعتماد مشتری را در راستای افزایش فروش محصولات خود به کسب نمایند. بخاطر داشته باشید که زمانی که شما برای خرید سیستم نظارتی خاصی هزینه می کنید، اگر این سیستم بنا به هر دلیلی خراب شود و شما ضمانت نامه ای مبنی بر خدمات پس از فروش دریافت نکرده باشید هیچ جبران خسارتی از طرف شرکت فروشنده به شما تعلق نمی گیرد. لازم به ذکر است که با خرید سیستم مداربسته از هلدینگ نظارت گستر ایمن و دریافت ضمانت نامه مطمئن رستر سرویس در صورت خرابی سیستم در بازه ی گارانتی فقط کافی است که با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

برخی از برند های معتبر موجود در ایران :

 


شرکت های زیادی در مارکتینگ جهانی اقدام به تولید دوربین مدار بسته میکنند، برخی از پرفروش ترین انواع دوربین های موجود در ایران عبارتند از:

دوربین مدار بسته هایک ویژن
دوربین مدار بسته داهوا
دوربین مداربسته رستر
دوربین مداربسته فیلر
دوربین مدار بسته لانگسی
دوربین مدار بسته های واچ
دوربین مدار بسته ویمکس
دوربین مدار بسته تیاندی
و…


چرا داهوا در ایران از سایر برندها معروف تر است؟

 


همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، دوربین مدار بسته داهوا در میان برندهایی که در ایران به فروش میرود بسیار محبوب و پرطرفدار است. اما علت آن چیست؟ در ادامه به بررسی دلایلی میپردازیم که موجب محبوبیت این دوربین مداربسته در ایران شده است.

دوام بالا: دوربین های مدار بسته داهوا از پایداری بسیار چشمگیری برخوردار هستند. به اینصورت که شما با خرید دوربین داهوا می توانید از آن با خیال راحت برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.
استفاده آسان: استفاده از دوربین های این برند بسیار ساده است. تاجایی که شما بدون نیاز به تجربه قبلی به سادگی می توانید از این دوربین ها استفاده کنید.
مخابره از راه دور: فناوری HDCVI که در دوربین داهوا استفاده شده به شما این تضمین را می دهد که در شرایط نا مساعد و دشوار هم مشکلی در عملکرد دوربین ایجاد نشود.
بروزرسانی یکپارچه: از بارز ترین محاسن داهوا که موجب محبوبیت زیاد آن شده است این است که، شما با خرید دوربین های این برند مطمئن هستید که در بروزرسانی و داشتن تکنولوژی روز دنیا در رابطه با محصولتان همواره در میان سایر برند های دوربین مداربسته پرچمدار هستید.


قیمت دوربین داهوا

 


قیمت دوربین داهوا به عوامل زیادی از جمله نوع دوربین بر اساس شکل ظاهری، تکنولوژی های ساخت، نوع تشخیص هدف و… بستگی دارد. از طرفی ویژگی های خود دوربین نظیر کیفیت تصویر، دید در شب، تشخیص چهره و… نیز بر روی قیمت تمام شده محصول تاثیر می گذارد. از این رو برای استعلام قیمت دوربین داهوا پیشنهاد میکنیم تا با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید تا ضمن نیاز سنجی بهترین دوربین را بسته به نیاز شما پیشنهاد دهند.

 

خرید دوربین مدار بسته داهوا

 


خرید دوربین مدار بسته داهوا از انجا که نیاز هر کسب و کاری به حساب می آید بسیار پراهمیت بوده است.  برای بعضی افراد با توجه به مصرفشان کیفیت تصویر و برای بعضی افراد دیگر  قیمت دوربین مداربسته داهوا  اهمیت دارد .از این رو برای استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره تخصصی در مورد کیفیت تصویر در انواع دوربین ها کافیست با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷–۰۲۱ در ارتباط باشید.

 

چه دوربین مداربسته ای مناسب شماست؟

 


اولین و مهم ترین قدم هنگام خرید دوربین مدار بسته این است که مشخص کنید چه مقدار می خواهید برای خرید دوربین هزینه کنید و برای چه نوع کاربری ای قصد تهیه دوربین را دارید. بخاطر داشته باشید که همواره گرانترین دوربین لزوما مناسب ترین دوربین نیست و این محل نصب و کاربری شما است که تعیین می‌کند، چه نوع دوربینی برای شما مناسب است.

لذا پیشنهاد می کنیم که حتما پیش از خرید دوربین مداربسته داهوا سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

۱- نظارت بر این محیط تا چه میزان برای شما حساس است چقدر کیفیت تصویر برای شما اهمیت دارد؟ به طور مثال اگر برای اماکنی مانند طلافروشی، صرافی، بانک و… میخواهید دوربین تهیه کنید نیاز به ثبت تصاویر با وضوح بسیار بالایی دارید. برای چنین محیط هایی دوربین ۸ مگاپیکسل داهوا انتخاب مناسبی است. در کل دوربین‌هایی با کیفیت بالای ۵ مگاپیکسل مناسب هستند و این بستگی به بودجه شما دارد که کدام‌یک را انتخاب کنید.

2- دوربین ip داهوا یا دوربین آنالوگ و یا مگاپیکسلی مد نظر شما است؟ اگر کیفیت بالا، قابلیت‌های هوشمند  و انعطاف‌پذیری برای شما حائز اهمیت است، باید دوربین‌ آی پی تهیه کنید. گفتنی است، دوربین‌های hd به نسبت دوربین های تحت شبکه، قیمت پایین‌تری دارند و برای مواردی که نیازمند یک دوربین قیمت مناسب برای خانه ، دفتر کار و… هستید انتخاب ایده آلی هستند.

۳- آیا دوربین را برای کاربری ای نظیر ثبت پلاک خودرو در پروژه‌هایی مانند جاده‌ها و بزرگراه‌ها می خواهید؟ در این صورت دوربین های اسپیددام و پلاک خوان گزینه های مناسبی هستند.

۴- دید در شب رنگی یا سیاه و سفید مد نظر شماست؟ دوربین های عادی تصاویر در تاریکی شب را به‌صورت سیاه‌و‌سفید ثبت می‌کنند. اما دوربین های دید در شب رنگی این چنین نیستند. اگر برای محیطی به دنبال خرید دوربین مدار بسته هستید که نیاز نیاز است، دوربین در ۲۴ ساعت شبانه‌روز تصاویر رنگی به شما ارائه دهد، باید دوربین فول کالر داهوا را تهیه کنید.

۵- دوربین دام مد نظرتان است یا دوربین مدار بسته بولت؟ اگر قصد دارید دوربین خود را در اماکن مسقف نصب کنید، باید شکل ظاهری آن را نیز در نظر بگیرید و معمولا دوربین دام داهوا به‌دلیل نوع طراحی که دارد، برای مکان های مسقف گزینه مناسب‌تری است.

منبع: نظارت گستر ایمن

خرید دوربین مداربسته

 این روزها خرید دوربین مداربسته به یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد تبدیل شدته است. چرا که فارغ از اینکه چقدر هزینه می کنید، ممکن است شرایطی پیش بیاید که از خرید خود راضی نباشید و این به این دلیل نیست که دوربین بدی خریده اید بلکه دوربین مداربسته شما نیاز هایتان را مرتفع نمی کند. در هنگام خرید دوربین مداربسته اولین نکته ای که اصلا نباید از آن غافل شوید، کاربری شما است. یعنی از دوربین چه توقعاتی دارید و به وسیله آن چه محیطی را می خواهید رسد کنید. در ادامه یک راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته برای شما عزیزان ارائه می دهیم. امیدوارم که کارساز واقع شود.

 

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

 

اساسی ترین نکته قبل از خرید دوربین مداربسته که نباید از آن غافل شوید، ویژگی های منحصر به فرد هر یک از انواع دوربین ها است، باید دقیقا بدانید که هر دوربین چه نقاط قوت و ضعفی دارد و در حالت کلی دوربین ها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. این اطلاعات کمک میکند تا بر این اساس بتوانید بهترین خرید دوربین مداربسته را برای محیط خود داشته باشید.

 

۱- ظاهر دوربین ها با هم تفاوت دارند

 

اولین تفاوتی که هنگام خرید دوربین مداربسته در دوربین ها به چشم می آید، ظاهر فیزیکی آنها با یکدیگر است. دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت های بسیاری داشته و به دسته بندی های: دوربین مدار بسته دام، دوربین بالت، دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز IR و دوربین مداربسته اسپید دام و… تقسیم می شود، که در ادامه مفصلا هر یک را معرفی خواهیم کرد.

 

۲- دوربین ها از نظر فناوری ساخت باهم تفاوت دارند

 

در هنگام خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید که، هر دوربین امکانات، ویژگی ها و کارایی های خاص خود را دارد که آن را برای محیطی به خصوص با کاربری خاص مناسب می کند. به طور مثال وضعیت آب و هوای منطقه ای که میخواهید برای آن خرید دوربین مداربسته انجام دهید، شرایط جوی محیط  پروژه، تعداد و موقعیت سوژه هایی که قرار است به کمک دوربین بر آنها نظارت داشته باشید، مساحت محیطی که قرار است دوربین تحت نظارت داشته باشد، میزان دقتی که از دوربین انتظار دارید و… تماما مواردی هستند که منجر بمی شود در ساخت هر دوربین فناوری خاصی به کاربرده شود.

 

۳-نحو انتقال فایل در دوربین ها متفاوت است.

 

یکی دیگر از مواردی که دوربین ها در آن باهم تفاوت دارند و در خرید دوربین مداربسته تاثیر دارد، سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات است. دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس نحوه انتقال فایل عبارتند از:


دوربین های مگاپیکسلی

 

لازم به ذکر است که هر یک از این دوربین ها نیز، به دو دسته ی دوربین مداربسته بی سیم و دوربین های نیازمند کابل کشی، نیز تقسیم می شوند که قیمت خرید دوربین مداربسته آنها باهم متفاوت است. پرطرفدارترین انواع دوربین های وایرلس یا بی سیم، دوربین لامپی و دوربین بیبی کم است. نصب این دوربین ها بسیار ساده بوده و از طرفی قیمت مقرون به صرفه آنها موجب می شود تا در میان کاربران دوربین های خانگی، بسیار محبوب هستند.

 

۴- رنج قیمت دوربین مداربسته متفاوت است.

 


یکی دیگر از وجه تمایزهای انواع دوربین مدار بسته، قیمت دوربین مداربسته است. بدیهی است با توجه به تنوع دوربین ها از نظر ویژگی های مختلفشان، قیمت آنها نیز بسیار متنوع باشد. با در نظر گرفتن این اصل که در هر حال بودجه ای که در اختیار دارید تاثیر زیادی در انتخاب دوربینتان دارد، یکی از انواع دسته بندی ها دسته بندی بر اساس قیمت دوربین است. در میان انواع دوربین ها قیمت دوربین های آنالوگ از سایر دوربین ها کمتر است. اما دوربین های تحت شبکه یا همان ip کیفیت تصویر بالاتری دارند و این دوربین ها در بستر شبکه امکان ارسال همزمان اطلاعات به تمام نقاط جهان را فراهم می کنند. البته قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه از سایر انواع دوربین ها بالا تر است. در حالت کلی بسته به امکانات و ویژگی هایی که یک دوربین دارد قیمت آن نیز تغییر می کند.

 

۵- فناوری های ذخیره سازی در دوربین ها متفاوت است

 


هنگامی که یک دوربین مداربسته میخرید، بسته به نوع دوربینی که تهیه کرده اید، نیاز به تهیه دستگاه DVR یا NVR و یا کارت حافظه SD دارید. اگر از دستگاه استفاده می کنید دیتا ها از طریق کابل از دوربین به دستگاه شما منتقل می شوند و نهایتا دستگاه آن را به نمایشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد.

 

۶- منبع تغذیه انواع دوربین مدار بسته باهم متفاوت است

 


دوربین ها از نظر منبع تغذیه باهم تفاوت دارند. برخی از دوربین ها از طریق برق شارژ می شوند و برخی دیگر از طریق انرژی خورشیدی. دوربین مدار بسته خورشیدی برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و توسط باتری که توان نگهداری ۷ روز متوالی انرژی دورن خود را داشته و از انرژی خورشیدی تغذیه می شود، کار میکند.

 

۷- تفاوت در برندهای ارائه دهنده دوربین

 


برندهای معتبر بسیاری در داخلی و خارج ایران زیادی در زمینه تولید دوربین مدار بسته فعال هستند. از اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید سیستم های نظارتی حتما باید لحاظ شود برند تولید کننده است. از برترین برندهای دوربین در ایران میتوان به داهوا، هایلوک، ایمو، هایک ویژن، رستر و… اشاره نمود.

 

۸- تفاوت در ویژگی های تشخیص هدف:

 


دوربین مداربسته امنیتی از نظر تشخیص هدف به دو دسته ثابت (فیکس) و PTZ تقسیم می شوند. هنگامی که هدف ما نظارت بر نواحی خاصی است(به طور مثال فکوس بر روی پیشخوان طلافروشی) از دوربین مدار بسته ثابت استفاده می کنیم این دوربین ها دقت بالایی داشته و فقط از یک منطقه خاص تصویر برداری کرده و توان چرخش ندارند. اما دوربین های PTZ بیشتر مناسب نواحی وسیع (مانند خیابان ها و چهار راه ها به منظور کنترل ترافیک)هستند و قابلیت چرخش به بالا، پایین و چپ و راست را دارند. بدیهی است که ویژگی ثابت یا قابل چرخش بودن نیز می تواند بر روی قیمت دوربین مدار بسته اثرگذار باشد.

 

۹- ویژگی دید در شب هوشمند:

 


یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد سیستم های نظارتی، قابلیت دید در شب آنها است. دوربین مدار بسته دید در شب همانطور که از نام آن پیداست، توانایی تصویربرداری در نواحی کم نور با کیفیت مناسب را دارد. گفتنیست نسل جدیدی از دوربین های مداربسته به بازار ارائه شده اند که، به دوربین دید در شب رنگی معروف هستند که تصاویر تمام رنگی در طول شب به کاربر ارائه می دهند.

 

نکات مهم در انتخاب دوربین مدار بسته 

 


همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب کاملا بستگی به نیازهای شما دارد. قبل از هر چیزی باید این نکته را در نظر داشته باشید که چه نوع دوربینی نیازهای شما را برطرف می کند. دوربین‌ها بر اساس تکنولوژی ساخت به دو دسته‌ی  انالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های تحت شبکه معمولا تصاویر را به‌صورت بی‌سیم (وایرلس) منتقل می‌کنند. از طرفی مکان نصب دوربین مدار بسته نیز فاکتور مهمی در انتخاب دوربین است. از طرفی برای محیط‌های بیرونی که امکان در معرض باد و باران قرار گرفتن دوربین وجود دارد، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که از این نظر مقاوم باشد. در دسته بندی دوربین های مدار بسته، دوربین های کوچکی نیز وجود دارد که به آنها مینیاتوری می گویند. از این دوربین ها معمولا برای مصارف خاص و با کسب مجوزهای لازم استفاده می شود. از دیگر آیتم هایی که در برد دوربین تاثیر بسزایی دارند اندازه‌ی لنز است. از طرفی قابلیت دید در شب یکی از قابلیت‌های مهم دوربین‌هاست که متناسب با محیط باید به آن توجه کنید.

منبع: نظارت گستر ایمن

Stream در دوربین مدار بسته

 

Stream در دوربین مدار بسته

Stream در دوربین مدار بسته یکی از وجوه تمایز انواع دوربین مدار بسته است. همانطور که می دانید دوربین های مداربسته از حیث امکانات و تکنولوژی بسیار متنوع اند و هر کدام از آنها کاربری خاص خود را داشته و برای محیط خاصی مناسب هستند. این تکنولوژی ها در طول زمان مدام آپدیت می شود. Stream در دوربین مدار بسته یک وجه تمایز جذاب میان تجهیزات تحت شبکه و تجهیزات آنالوگ است. استریم که به آن جریان دوربین مدار بسته نیز می گویند، شامل یک سری از ویژگی هایی است که کاربر با تنظیم آنها می تواند به کیفیت و وضوح تصویر بالاتری دست پیدا کرده و در اصل تصویر مناسب تری را دریافت کند. در این مقاله از سری مقالات آموزشی نظارت گستر ایمن می خواهیم با این ویژگی بیشتر آشنا شویم، پس همراه ما باشید.

Stream در دوربین مدار بسته چیست ؟

کلمه Stream در لغت نامه ی انگلیسی به معنای جریان آب است. وقتی از این کلمه در مباحث مربوط به سیستم های نظارتی و دوربین مدار بسته استفاده می کنیم، معنای اطلاعات تصاویر را می دهد. هر دوربین تحت شبکه به طور میانگین یک تا سه نوع تصویر ویدیویی با کیفیت های مختلف را برای کاربری های خود ارسال می کند . به هر کدام از این جریان ها استریم می گویند.  استریم ها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که مهمترین اجزای آن شامل وضوح تصویر دوربین ، تعداد فریم بر ثانیه ( FPS ) ، پهنای باند یا بیت ریت تصویر ، فرمت فشرده سازی می باشد. به تعریف ساده تر، به خروجی تصویر در دوربین مداربسته تحت شبکه، استریم می گویند. به عنوان مثال یک  Stream در دوربین مدار بسته می تواند با رزولوشن پایین تر برای نمایش زنده تصاویر باشد و جریان نوع دوم می تواند یک فیلم با کیفیت بالاتر و رزولوشن بالاتری دارا باشد.

انواع Stream در دوربین های مداربسته

Stream در دوربین مدار بستهانواع دوربین های مداربسته بطور کلی دارای سه نوع Stream هستند که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت

Main Stream استریم اصلی

این نوع Stream در واقع بالاترین کیفیت فریم ریت و ریت قابل دستیابی به وسیله دوربین را تولید می کند و اصولا از آن برای ضبط تصویر دوربین روی مرکز کنترل استفاده می شود. تمامی مدل ها و برند های دوربین مداربسته به قابلیت استریم اصلی مجهز می باشند که توسط کنترل ضبط می شود.

Sub Stream استریم دوم

نوع دوم نوع دیگری از استریم ها می باشند که در مقایسه با نوع اول از رزولوشن بیت ریت و فریم ریت پایین تری به نسبت به استریم اصلی برخوردار هستند. از این نوع از Stream در دوربین مدار بسته برای انتقال عکس ها و هرگونه تصاویر ثبت شده روی تلفن همراه با استفاده از اینترنت استفاده می شود. دوربین های زیادی هستند که به این نوع استریم ها مجهز نمی باشند و همین امر نیز می تواند دلیل بوجود آمدن مشکلاتی در زمان انتقال تصویر باشد. لازم به ذکر است که هنگام ثبت انتقال تصاویر تمامی تصویر های ثبت شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این دلیل کند شدن سرعت انتقال می شود.

تذکر: اگر تعداد دوربین ها بالا باشد این تاخیر سیستم بسیار اذیت کننده خواهد بود.

چرا باید از استریم دوم یا (جریان زیر sub stream) استفاده کرد؟

Stream در دوربین مدار بسته

 استریم دوم بخش های متعددی از جمله رزولوشن دوربین، سرعت تصویر برداری یا فریم ریت دوربین، نوع فشرده فشرده سازی یا کدینگ دوربین، کیفیت تصویر و … است. در ادامه بررسی می کنیم که چرا باید از این استریم استفاده کنیم؟

 محدود بودن سرعت اینترنت

اگر دوربینتان در منطقه ای نصب شده است که با مشکل قطع شدن مکرر اینترنت دست و پنجه نرم میکنید، تصاویر دوربینی که بر روی موبایل شما ارسال می شود با قطعی و یا کند شدن روبرو خواهد بود. برای همین از آنجایی که استریم دوم یا sub stream برای انتقال تصاویر و اطلاعات نیاز به پهنای باند کمتری دارد، میتواند گزینه ی مناسبی باشد. البته بدیهی است که تصاویر ارائه شده با این روش کیفیت کمتری دارد.

صرفه جویی در ترافیک اینترنت

برای صرفه جویی در هزینه ی میزان ترافیک مصرفی اینترنت شما جهت ارسال تصاویر بر روی موبایل و یا کامپیوتر و همچنین مشاهده آنها می توانید از استریم دوم یا جریان زیر sub stream استفاده کنید.

 نمایش تصویر زنده

معمولا مدیران و سرمایه گذاران شرکت های بزرگ ترجیح می دهند، به صورت زنده و از راه دور از فضای شرکت و کارمندان خود اطلاع کامل داشته باشند. از این رو بدیهی است که از اتصال گوشی موبایل یا کامپیوتر به دوربین مداربسته شرکت خود استقبال  کنند. اینجا مشکلی که پیش می آید، کیفیت تصاویر ضبط شده است. که به منظور حل آن دو راه حل پیشنهاد می شود. یکی اینکه به صورت مستقیم به محل دستگاه ضبط تصویر یا اتاق (NVR-DVR) مراجعه کنند. و دوم اینکه از استریم دوم یا sub stream استفاده کنند. بدیهی است که پیشنهاد دوم بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد چراکه در عین مقرون به صرفه بودن، آن ها قادر خواهند بود از هر نقطه ای مکان مورد نظر خود را تحت کنترل داشته باشند.

 Third Stream استریم سوم

Third Stream نوع آخر از Stream در دوربین مدار بسته است. برخی از مدل های دوربین های مداربسته می توانند به این استریم مجهز باشند. استریم سوم در واقع علاوه بر استریم اصلی برای ضبط و استریم دوم برای انتقال تصویر روی بستر اینترنت استفاده می کند. از این نوع استریم برای دوربین ها جهت ارائه بصورت مستقیم بر روی مانتیور و یا ویدیو کاربرد دارد.

Dual Stream در دوربین مدار بسته چیست ؟

Dual Stream در دوربین مدار بسته به معنای دو جریانه است. زمانی که دوربین مداربسته دارای قابلیت Stream است، دستگاه ضبط کننده فقط می تواند یک نوع شکل از تصویر را دریافت کند و آن را به ما نمایش دهد که این به تنهایی برای نمایش برای انتقال تصویر مناسب نمی باشد.

Tri Stream چیست؟

استریم ( Stream ) در دوربین مدار بسته چیست؟ همانطور که پیشتر عنوان کردیم، برخی از دوربین ها بطور همزمان هر سه استریم اصلی جهت ضبط، استریم دوم برای انتقال تصویر و استریم سوم برای مشاهده تصاویر بصورت زنده روی مانیتور های مختلف مانند ویدیو وال (Video Wall) را دارد و مشتریان می توانند با کیفیت فوق العاده تصاویر زنده را مشاهده نمایند.

آیا دستگاه های ضبط  دارای Stream می باشد؟

در جواب به این سوال بله همه دستگاه ضبط  حداقل دارای دو Stream می باشند .

نکته مهم در این باره این است که همه ی دوربین های تحت شبکه دارای قابلیت Stream می باشد. همچنین دوربین های پیشرفته تر از قابلیت Multi Stream در دوربین های مداربسته استفاده می نمایند.

وجود این قابلیت می تواند چند تصویر را بطور همزمان برای کاربر های مختلف تولید نماید.

منبع: نظارت گستر ایمن

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته

 

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته NTSC /PAL چیست؟ اگر به دنبال سرچ این دو کلمه و کاربرد آن در دوربین مدار بسته به این صفحه هدایت شدید پس قطعا در دنیای تصاویر دیجیتال دستی به آتش دارید و یا در تنظیمات دوربین مداربسته، تلویزیون یا مانیتور خود با این دو کلمه برخورده اید. استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته درون خود گزینه‌های NTSC و PAL را دارد که در واقع سیستم‌های رمزنگاری مرتبط به تلویزیون‌های آنالوگ هستند. طبق یک قاعده کلی به‌طورکلی دو فناوری NTSC /PAL بیشتر در زمان‌هایی که هنوز سیستم پخش دیجیتال در دسترس عموم نبود کاربرد داشتند. NTSC مخفف National Television Standards Committee بوده و PAL نیز به معنای Phase Alternating Line است. قبل از آنکه سیستم های پخش دیجیتال در میان مردم به این اندازه رایج شوند، تلویزیون‌ها بسته به موقعیت مکانی خود در جهان، از سیستم پردازش تصویر NTSC و یا PAL پیروی می‌کردند.

NTSC بیشتر در آمریکای شمالی و همچنین چندین کشور در غرب آمریکای جنوبی، مورداستفاده قرار می‌گرفت. PAL نیز بیشتر در اروپا و اقیانوسیه نفوذ داشت. استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته نیز وابسته به این موضوع بود و در کشورهای مختلف دوربین‌های امنیتی با فرمت انتقال تصاویر متفاوت عرضه می‌شدند. SECAM نیز به عنوان استاندارد سوم شناخته می شود. این عبارت مخفف کلمه ی فرانسوی sequential color with memory  و به معنای “رنگ متوالی همراه با حافظه” است. SECAM اغلب در شوروی سابق، فرانسه و برخی از کشورهای آفریقایی، مورداستفاده قرار میگرفت. سیستم SECAM و سیستم PAL از خیلی جهات به یکدیگر شبیه بودند. در ادامه به بررسی تفاوت ها می پردازیم و به این سوال پاسخ می دهیم که چرا امروزه در بسیاری از تنظیمات دوربین‌های مداربسته یا مانیتورها آنها را مشاهده می‌کنیم؟

بیشتر بیند: مشاهده انواع دوربین داهوا

NTSC در استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته چیست؟

در سال 1940 کمیسیون فدرال ارتباطات، کمیته ای به نام کمیته سیستم تلویزیون ملی رابه منظور یکسان سازی فرمت تصاویر تلویزیونی تشکیل داد. تا قبل از آن هر شرکت و تولیدکننده‌ای برای خود سیستم جداگانه پردازش تصاویر و ارسال آن را داشت. از محسنات NTSC این بود که با تلویزیون‌های قدیمی‌ سیاه‌وسفید هم سازگار بود. چراکه به راحتی می توانست داده‌های رنگ را جهت نمایش بر روی نمایشگرهای خاکستری دیکود کند. نرخ نوسازی NTSC در ابتدا، 60 هرتز بود، این قضیه نیز بدین دلیل بود که جریان برق ایالات متحده، در همین فرکانس قرار داشت. به همین دلیل این موضوع باعث ایجاد مشکل و تداخل در سیستم ارسال تصاویر و برق می‌شد. از این رو نرخ ارسال تصاویر این فرمت را به 30 فریم کاهش دادند. با همه گیر شدن سیستم پخش رنگی در جوامع، نرخ نوسازی استاندارد نیز جهت تطابق با تفاوت‌های مربوط به اطلاعات ارسالی اضافه شده کاهش پیدا کرد. بنابراین، NTSC از لحاظ فنی در نرخ نوسازی 59.94 هرتزی و 29.97 فریم بر ثانیه، اجرا می‌شود.

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بستهفرمت PAL چیست؟

استاندارد PAL سیستمی است که به وسیله ی آن کدگذاری رنگی صورت می گیرد. این فرمت معمولا توسط پخش‌کننده‌هایی مثل دستگاه دی‌وی‌دی استفاده می‌شد. از این فرمت در تصاویر تلویزیونی در کشورهای اروپای، اکثر کشورهای آسیای وهمچنین بخش زیادی از قاره آفریقا و آمریکای جنوبی استفاده می‌شود. فرمت PAL در  سال 1954 به منظور پوشش نقاط ضعف سیستم NTSC توسعه یافت. از عمده نقاط ضعف فرمت NTSC عملکرد ضعیف آن در کدگذاری رنگ‌ها در شرایط بد آب‌وهوایی بود، از این رو و برای حل این مشکل، فرمت PAL در هر خط سیگنال در تصاویر ارورها را حذف می‌کند. بر خلاف NTSC، رمزگذاری PAL در شرایط بد هم برای تصویربرداری قابل‌استفاده می‌باشد.

تاریخچه سیستم رمزنگاری PAL

رونمایی از سیستم PAL مصادف شد با زمانی که کشورهای اروپایی، آماده معرفی سیستم پخش رنگی تلویزیون شدند. از آنجایی که نوسانات آب‌وهوایی در اروپا بسیار بالا است، میزان رضایت از استاندارد NTSC چندان بالا نبود. چراکه همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، در شرایط آب‌وهوایی نامساعد، رنگ‌ها در این سیستم تغییر کرده و کیفیت مناسبی را نشان نمی‌دادند. نهایتا در سال 1963، مهندسان آلمان غربی، فرمت PAL را به اتحادیه صداوسیمای اروپا معرفی کردند. این فرمت برای اولین بار در سال 1967، جهت پخش رنگی در کشور انگلیس مورداستفاده قرار گرفت. این فرایند باعث می‌شود که خطاهای رنگی که ممکن است در حین انتقال اطلاعات رخ دهند، کمتر شوند و در صورت ایجاد مشکل در یک سری از فریم‌ها امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. در اکثر مناطقی که PAL مورداستفاده قرار می‌گیرد، خطوط برق با راندمان 50 هرتزی کار می‌کنند؛ بنابراین به دلیل درهم‌تنیدگی، تصاویر PAL با نرخ 25 فریم بر ثانیه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: دوربین دام چیست؟

کاربرد استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته PAL و NTSC

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته بسته به نوع دوربین با یکدیگر متفاوت هستند. همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم از این استاندارد برای سیستم‌های انتقال تصویر آنالوگ استفاده می‌شود. از این رو نسل قدیمی دوربین های مدار بسته یعنی دوربین های آنالوگ نیز از این استانداردها برای انتقال تصاویر به سوی دستگاه ضبط مرکزی یا همان DVR استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که می‌توانید به راحتی کابل انتقال تصاویر دوربین را برای پخش زنده به تلویزیون متصل نمایید. لازم به ذکر است که این استاندارد فقط در دوربین های آنالوگ کاربرد داشته و دوربین‌های مداربسته آنالوگ جدید یا همان AHDها همانند دوربین‌های مداربسته HD CVI , HD TVI , HD SDI از این استانداردها استفاده نمی‌کنند. به‌طورکلی استانداردهای تصویر PAL , NTSC از جمله پرکاربردترین فرمت‌ها در سیستم‌های انتقال تصویر ویدئویی آنالوگ هستند. این فرمت‌ها از زمان ظهور سیستم تلویزیونی رنگی به وجود آمده‌اند که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد.

آیا می‌توانیم استاندارد تصویر در دوربین‌های مداربسته را به یکدیگر تبدیل کنیم؟

در پاسخ به این سوال که در اصل از ما می پرسد آیا می‌توان فایل رکورد شده دوربین PAL را به NTSC تبدیل کرد؟ باید بگوییم بله. باید این نکته در نظر گرفته شود که بدون درنظرگرفتن فرکانس و سیستم استاندارد این دو فرمت، مهم‌ترین فاکتور برای تبدیل آنها فریم ریت یا نرخ فریم بر ثانیه است. در زمان تبدیل فایل‌های این دو فرمت به یکدیگر، اگر PAL را به NTSC تبدیل کنیم چون PAL تعداد فریم‌های کمتری نسبت به NTSC دارد، می‌بایست به هر ثانیه آن 5 فریم اضافه کنیم. در دست دیگر نیز اگر NTSC را به PAL تبدیل کنیم چون NTSC تعداد فریم‌های بیشتر دارد باید از هر ثانیه 5 فریم کم کنیم.

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته وتداخل فرمت تصویر

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در دوربین مداربسته‌ای پس از دریافت سیگنال کنترل، با مشکل عدم نمایش تصویر مواجه شوید. در بسیاری از مواقع حل این مشکل در گرو باتری و پاور دوربین خواهد بود. اما اگر مشکل را از این طریق برطرف نکردید می‌توانید به سراغ عدم تطابق استاندارد تصویر در دوربین‌های مداربسته با DVR بروید.؛ اما توجه داشته باشید که این مشکل در بسیاری از مواقع تنها در دوربین‌ها یا DVR قدیمی رخ می‌دهد. اما مورد دیگری نیز می‌تواند دلیل عدم دریافت تصویر از دوربین باشد. چنانچه سیستم رنگ دوربین خریداری شده بر روی حالت NTSC باشد و در سوی دیگر DVR ای داشته باشید که سیستم رنگ آن در حالت PAL قرار گرفته باشد، قطعاً تصویری از دوربین در نمایشگر متصل به DVR مشاهده نخواهید کرد. البته ممکن است تصویر دریافت شده با خط‌های مشکلی نیز پوشیده شده باشد که این نیز یکی از مواردی است که می‌تواند شما رابه سمت چک کردن فرمت ارسال تصویر سوق دهد. اگر این حالت را مشاهده کردید دوربین شما روی حالت NTSC قرار داده شده است که نیاز به تغییر آن به حالت PAL می‌باشد.

منبع: نظارت گستر ایمن

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن چیست و چرا تا این حد نصب آن قابل اهمیت است. دزدگیر ها نیز در کنار دربین های مدار بسته از دیگر تجهیزات امنیتی به حساب می آیند که حضور آنها می تواند ضامن امنیت خانه های شما باشد. اجازه دهید موضوع را با ذکر یک مثال برایتان شفاف کنیم. فرض کنید خانه ای خارج شهر دارید که در تعطیلات آخر هفته تنها برای استراحت و تفریح از آن استفاده می کنید. در چنین وضعیتی دزدگیر اماکن کمک می کند تا خانه خود را از حجوم سارقیت در امان نگه دارید. و یا حتی شاغلید و ساعات زیادی در طول شبانه روز را در خانه ی خود نیستید در این وضعیت هم دزدگیر ها کمک می کندد تا از امنیت خانه ی خود مطمئن شوید اما چرا نصب دزدگیر اماکن تا این حد حائز اهمیت است؟

چرا باید از دزدگیر اماکن استفاده کنیم؟

طی یک نظر سنجی که در سال ۱۳۹۹ از افرادی که منزل یا محل کارشان مورد سرقت قرار گرفته بود، انجام شد، مشخص گردید که بیشترین زمان سرقت از منازل ۱۲ تا ۱۶ بعد از ظهر میباشد. در حالت کلی  ۴۵ درصد از کل سرقت های گزارش شده در طول روز و ۳۹ درصد آنها در شب رخ داده است. اما نکته جالب توجه این است که ۳۴ درصد این سرقتها از درب ورودی ساختمان شروع شد بود. نتیجه این آمار به خوبی نیاز استفاده از دزدگیر اماکن را مشخص میکند، چراکه اکثر منازل از امنیت کافی  برای جلوگیری از نفوذ سارقان برخوردار نیستند. از آنجایی که زمان بیشتر سرقت ها ظهر است درست زمانی که اکثر افراد سر کار بوده و از آنجا که روز روشن است احتمالش را نمیدهند که مورد سرقت قرار بگیرند و همین عامل نیز لزوم استفاده از دزدگیر اماکن را بسیار بالا میبرد.

اجزای دزدگیر اماکن

در ادامه میخواهیم به معرفی و بررسی تجهیزات مورد نیاز دزدگیر اماکن بپردازیم این موارد برای اینکه دزدگیر شما کارکرد و کارایی کاملی داشته باشد، ضروری هستند، البته اگر یک پکیج کامل دزدگیر منزل را در هنگام خرید تهیه کنید تمامی این ابزار ها در اختیار خواهید داشت. اجزای دزدگیر اماکن عبارتند از:

۱- مرکز دزدگیر

عملکرد مرکز دزدگیر اماکن چیزی شبیه به عملکرد مغز در بدن انسان است. این مرکز که درون یک باکس چهارگوش است، شامل تعداد زیادی ورودی و خروجی است و منبع تغذیه آن برق شهری است که می توان با اضافه کردن یک باتری، در هنگام نبود برق نیز از دزدگیر اماکن استفاده کرد.

مرکز دزدگیر از تعدادی زون تشکیل شده است، که هر یک وظیفه خاصی را به عهده دارند. این زون ها را می توان برای یک یا تعدادی سنسور استفاده نمود. عموما از هر زون برای کنترل یک منطقه استفاده می شود. مثلا از یک زون برایکنترل یک اتاق یا یک طبقه استفاده میشود و در صورت تشخیص حرکت در آن منطقه زون مربوط به آن روشن شود و صاحب خانه را از محل حادثه آگاه می کند.به طور کلی دزدگیر اماکن چندین نوع زون دارند که در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

زون معمولی دزدگیر اماکن: برای تشخیص حرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

زون سنسور وایرلس:  عملکرد این زون نیز دقیقا مشابه زون معمولی می باشد و در دزدگیر های بی سیم مورد استفاده قرار میگیرد.

زون ۲۴ ساعته دزدگیر اماکن: این زون همانطور که از نامش پیداست ۲۴ ساعته مورد استفاده قرار می گیرد و حتی با غیر فعال کردن دزدگیر نیز فعال است.

زون اعلام حریق: عملکرد زون اعلام حریق مشابه با زون ۲۴ ساعته است و با تحریک سنسورهایش آژیر دزدگیر به صدا در می آید.

۲- تلفن کننده دزدگیر اماکن

از دیگر اجزای کاربردی و مهم دزدگیر اماکن، تلفن کننده ها هستند. تلفن کننده ها در دو مدل تلفن کننده سیم کارتی و تلفن کننده معمولی در بازار موجود هستند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت

تلفن کننده معمولی دزدگیر اماکن : به محض دریافت پیام خطر، آن را به شما اطلاع دهد؛ این پیام می تواند به صورت آژیر و یا یک پیام صوتی ضبط شده باشد که با تعریف یک خط ثابت برای دزدگیر اماکن به شما اطلاع رسانی می کند. از معایب این تلفن کننده این است که اگر خط تلفن قطع باشد این دستگاه بی استفاده می ماند.

تلفن کننده سیم کارتی: این تلفن کننده می تواند در کنار خط تلفن ثابت، از یک سیم کارت هم برای انتقال پیام استفاده کند. یعنی در صورت قطع شدن هر یک از خط های تماس، از خط دیگر برای تماس هشدار استفاده نماید.

۳- ریموت دزدگیر منزل

دزدگیر ها نیز مانند سایر ابزار های حفاظتی ساختمان این امکان را دارند که با ریموت کنترل شوند. به کمک این ریموت کنترل ها میتوان سیستم دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کرد. ریموت کنترل ها کمک می کنند تا هریک از اجزای دزدگیر را که نیاز ندارید غیر فعال کرده و در موقع نیاز آنها را فعال کنید.

۴- آژیر دزدگیر

اعلام وضعیت خطر در دزدگیر ها توسط یک آژیر صورت می گیرد که با صدای بلند خود، خطر را به طور عمومی اعلام می کند.

۵- سنسور دزدگیر اماکن

دوربین مدار بسته

 دوربین مدار بسته این روزها به یکی از ارکان و اجزای جدایی ناپذیر در زندگی بشریت تبدیل شده است و صرف نظر از اینکه شما چه موقعیت اجتماعی دارید خواه میخواهید خانه دار بوده و یا مدیر عامل یک هلدینگ بزرگ از سیستم های نظارتی بی نیاز نیستید. اجازه دهید برایتان مثالی بزنیم. دوربین مدار بسته اگر یک خانم خانه دار هستید در طول روز مورد نیاز شما قرار میگیرد، چراکه در طول روز در شهر تردد کرده و از دوربین ها برای کنترل ترافیک استفاده می شود. و اما اگر خانم شاغلی هستید که مجبورید فرزندتان را در خانه تنها گذاشته و در محل کارتان حاضر شوید  دوربین مدار بسته به شما کمک میکند تا نظارت بیشتری بر روی کودک خود در ساعاتی که در منزل نیستید داشته باشید.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته را بر مبناهای بسیاری دسته بندی میکنند که هر کدام امکانالت شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد و به طبع کارایی منحصر به فرد دارد. اجازه دهید موضوع را با ذکر یک مثال برایتان توضیح دهیم. قطعا دوربینی که بر سر چهار راه ها به منظور کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد با دوربین مدار بسته ای که در شرکت ها برای نظارت بر حسن انجام کار کارمندان قرار می گیرد تفاوت هایی دارد و نمیتوان آنها را به جای یکدیگر استفاده کرد دوربین ها بر مبناهای زیادی از جمله شکل ظاهری، برند تولید کننده ، نوع کاربری، لنز، نوع انتقال داده، تکنولوژی ساخت و ... به انواع دوربین مدار بسته تقسیم می شوند.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری

انواع دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری عبارتند از، دوربین دام، دوربین بولت، دوربین اسپید دام، دوربین صنعتی، دوربین لامپی، دوربین کیوب و... که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت. دوربین دام نوع خاصی از انواع دوربین ها هست که شبیه گنبد می ماند جنس بدنه این دوربین مدار بسته پلاستیک بوده و برای مصرف در محیط های مسقف که از قطرات باران در امان است مناسب است. دوربین اسپید دام دوربین هایی با قابلیت چرخش به 360 درجه افقی و 180 در جه عمودی هستند و از این رو به آنها پی تی زد هم می گویند. این دوربین ها سایز بزرگ و زاویه دید بسیار قوی داشته و بخاطر چرخشی بودنشان شما را از چند دوربین مدار بسته بی نیاز میکنند. این دوربین ها برای استفاده در سر چهار راه ها و محیط های وسیع بسیار مناسب هستند.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس نوع انتقال داده

دوربین مدار بسته آنالوگ

دوربین آنالوگ نوعی از انواع دوربین های قدیمی است که کار انتقال داده ها را به واسطه ی سیم و سرویس های مخابزلتی انجام می دهد. این دوربین ها به یک دستگاه که به آن dvr می گویند وصل می شود.

دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین تحت شبکه که به آن دوربین کنترل از راه دور نیز می گویند داده ها را در بستر شبکه همانطور که از نامش هم پیداست منتقل میکند. شما میتوانید در هر گوشه از کره خاکی که هستید دوربین خود را کنترل کنید به شرطی که هم در مبدا و هم در مقصد به وای فای متصل باشید.

نمایندگی داهوا

 نظارت گستر ایمن به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع پارت نامبر های دوربین مداربسته داهوا فعالیت خود را آغاز کرده است. لیست محصولات این نمایندگی داهوا کامل و برابر با سایت اصلی داهوا می باشد. در سایت نظارت گستر ایمن محصولات داهوا کاملا در دسترس هستند و تمامی مشخصات فنی و کاتالوگ محصولات در این نمایندگی داهوا موجود است. تمام تلاش نظارت گستر ایمن ارائه محصول با کیفیت با پایین ترین قیمت بازار است.

نمایندگی داهوا اصل و غیر اصل رو خوب بشناسید

امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید محصولات غیر اصلی نموده اند که تشخیص آن ها از محصول اصلی بسیار دشوار است. این محصولات غیر اصل، فاقد کیفیت و استاندارهای لازم هستند و در کوتاه مدت کیفیت و بازدهی خود را از دست می دهند بنابراین خرید دوربین مداربسته از نمایندگی داهوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نمایندگی های فعال فروش دوربین داهوا در شهرهای بزرگ از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و… محصولات تخصصی داهوا را با گارانتی معتبر و قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند.

خرید دوربین مدار بسته داهوا از نمایندگی داهوا

خرید دوربین مدار بسته داهوا از انجا که نیاز هر کسب و کاری به حساب می آید بسیار پراهمیت بوده است.  برای بعضی افراد با توجه به مصرفشان کیفیت تصویر و برای بعضی افراد دیگر  قیمت دوربین مداربسته داهوا  اهمیت دارد .از این رو برای استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره تخصصی در مورد کیفیت تصویر در انواع دوربین ها کافیست با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷۰۲۱ در ارتاط باشید.

مزایای دوربین داهوا

قابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته

 قیمت دوربین مدار بسته یکی از فاکتورهای تاثیرگذاری است که در خرید دوربین تاثیر میگذارد. دوربین های مداربسته در برندهای مختلفی در بازار وجود دارد هر کدام کیفیت و امکانات و ویژگی های منحصر به خود را دارد که همگی بر روی قیمت دوربین مداربسته شما تاثیر دارد. شما با توجه به نیاز خود می توانید کیفیت و قابلیت های مهم برندهای مختلف دوربین مدار بسته بررسی کنید و بتوانید مناسب ترین دوربین را جهت حفاظت و امنیت محیط مورد نظر خود را انتخاب کنید برای خرید تمامی کالا ها از جمله دوربین های مداربسته یکی از دغدغه هایی که وجود دارد قیمت کالا ها می باشد که دوربین های مداربسته نیز از این قاعده استثنا نیستند دوربین های مداربسته نیز مانند کالاهای دیگر از قیمت های مختلف و متنوعی برخوردارند در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین های مدار بسته برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم تا بتوانید با مطالعه این مقاله دوربین‌مداربسته مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت دوربین های مدار بسته

عوامل متنوع قیمت دوربین های مداربسته تاثیر گذار می باشد که در ادامه بررسی می کنیم.

برند دوربین های مدار بسته

یکی از عواملی که باعث افزایش قیمت دوربین های مدار بسته می شود برند این محصولات می باشد شما اگر بخواهید برند معتبر و معروفی را تهیه کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید برندهایی مانند سونی و پاناسونیک و یا برند سامسونگ و غیره برند های بسیار معروف و گران قیمتی می باشند که شما اگر بخواهید این دوربین ها را تهیه کنید باید هزینه را پرداخت کنید البته در نظر داشته باشید که علاوه بر قیمت این برندهای معتبر از قابلیت ها و ویژگی های برتری برخوردار هستند.

و برند هایی مانند هایک ویژن و داهوا و غیره معمولاً برند هایی با قیمت های مناسب می باشند البته در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته برند هایک ویژن و داهوا معمولاً از نظر قابلیت ها و ویژگی ها با برندهای سونی و پاناسونیک برابری می‌کند اما نسبت به دوربین های سونی و پاناسونیک از قیمت کمتری برخوردار می باشد در نظر داشته باشید که دوربین های مداربسته داهوا و هایک ویژن توانستند به خوبی بازار را از آن خود کند باید در نظر داشته باشید که قیمت بالاتر همیشه به این معنی نیست که آن دوربین قابلیت های بیشتری دارد چرا که با اینکه قیمت دوربین های هایک ویژن را به دوربین های سامسونگ و غیره کمتر است اما قابلیت‌های برابر و یا حتی بیشتر از آن برندها نیز دارند.

البته در نظر داشته باشید اگر شما می خواهید دوربین های مداربسته با کمترین هزینه تهیه کنید می توانید از برندهای ایرانی استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که این برندها قابلیت‌های خوبی را به شما نخواهند داد

کیفیت تصویر دوربین های مداربسته

همان طور که می دانید کیفیت تصاویر ذخیره شده توسط دوربین های مدار بسته به میزان رزولوشن دوربین بستگی دارد که هر چه رزرولوشن بالاتر و بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز بهتر خواهد بود که یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دوربین های مداربسته معمولاً کیفیت تصاویر دوربین ها می باشد.

نوع لنز دوربین

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند باعث افزایش قیمت دوربین های مدار بسته شود این است که بستگی به لنز دوربین دارد که لنز های دوربین ها ثابت و متحرک می باشد و بسته به اینکه چه لنزی در دوربین به کار رفته است می‌تواند باعث افزایش قیمت دوربین های مدار بسته شود.

جنس بدنه دوربین مداربسته

بهتر است بدانید که جنس بدنه دوربین ها نیست در قیمت آن تاثیر گذار می باشد شما می‌خواهید دوربین‌مداربسته را تهیه کنید که جنس بدنه آن در برابر شرایط محیطی و جوی مقاوم باشد مسلماً باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

قابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت دوربین های مداربسته تاثیر گذار می باشد قابلیت های هوشمندی می باشدکه در دوربین های مداربسته قرار دارد قابلیت های مانند قابلیت های تشخیص چهره یا قابلیت تشخیص حرکت و همچنین شمارش افراد و غیره…
هر کدام از این قابلیت ها که در دوربین های مداربسته وجود داشته باشد باعث افزایش قیمت های دوربین مدار بسته می شود که شما با توجه به نیاز خود می توانید دوربین مداربسته که دارای هر کدام از این قابلیت ها می باشد را تهیه کنید.

در این مقاله عواملی که بر قیمت دوربین های مدار بسته تاثیر گذار می باشد را برای شما عزیزان و بازدیدکنندگان گرامی ذکر کردیم.
امیدوارم بتوانید با در نظر گرفتن این موارد بیمه مناسبی را جهت استفاده خود خریداری کنید.

منبع: نظارت گستر ایمن

تعمیر دوربین مداربسته

 اما موضوعی که باعث میشود کار به تعمیر دوربین مداربسته بکشد، این است که سرویس دوربین های مدار بسته کار ساده و آسانی نیست و باید توسط افراد متخصص انجام شود برای همین عده ای مدام این کار را پشت گوش انداخته و نهایتا دوربین آنها خراب شده و کار به تعمیر دوربین مداربسته می کشد. در برخی موارد دوربین های مداربسته دچار مشکلاتی می‌شوند که شما باید هرچه سریع تر آن ها را برطرف کنید اما توجه داشته باشید این مشکلات تنها باید توسط افراد متخصص بررسی شوند، چرا که در غیر این صورت به احتمال قوی دوربین شما کاملا غیر قابل استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که اگر شما دوربین با برند های معتبری را تهیه کنید شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی معتبری را به شما ارائه می دهند که شما می توانید جهت سرویس با نمایندگی های برند دوربین مداربسته خود مراجعه کرده و جهت سرویس دوربین مداربسته و برطرف کردن ارورهای دوربین های مدار بسته از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

 
شرکت نظارت گستر ایمن تمامی محصولات خود را تحت گارانتی رستر سرویس ارائه داده و در صورت بروز هر مشکلی که شامل گارانتی باشد بدون دریافت حتی یک ریال دوربین شما تعمییر میشود. برای خرید دوربین مداربسته از این شرکت می توانید با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
تعمیر دوربین مداربسته در نظارت گستر ایمن
تعمیر دوربین مداربسته
 
واحد رستر سرویس شامل بخش گارانتی محصولات شرکت نظارت گستر ایمن و تعمیرات انواع دوربین مدار بسته است که زیرمجموعه هلدینگ نظارت گستر می باشد. خدمت تعمیر دوربین مداربسته در رستر سرویس، شامل تمامی اقدامات لازم برای عیب‌یابی و تعمیر انواع دوربین‌های مداربسته می‌باشد. هر کجای ایران که باشید، در صورت خرابی دوربین مداربسته خود، آن را عیب‌یابی و تعمیر خواهیم کرد. لازم به ذکر است که اگر دوربین خود را از نمایندگی های معتبر نظارت گستر ایمن تهیه کرده باشید، این خدمات در بازه زمانی گارانتی برایتان کاملا رایگان است.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
دوربین مداربسته چیست؟
تعمیر دوربین مداربسته
دوربین مدار بسته یک سیستم امنیتی است؛ که با پیشرفت علم و فناوری، نیاز روز افزون جامعه بشریت به حساب می آید و در تمامی اماکن اداری، مغازه ها، شرکت ها و… نصب می‌شود. دوربین‌های مدار بسته معمولا روی دیوار ها و گوشه‌های سقف نصب می‌شوند. هنگام نصب دوربین‌ مداربسته باید بهترین مکان با بیشترین وسعت دید، انتخاب شود و مکان هایی که حراست از آنها برایتان مهم است، در زاویه دید دوربین باشد.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
انواع دوربین مداربسته
دوربین های مداربسته با توجه به شکل ظاهری، تکنولوژی ساخت و ویژگی ها و امکاناتی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که معروف ترین آنها عبارتند از:
 
دوربین مداربسته بولت
دوربین مگاپیکسلی
دوربین دام
دوربین مداربسته آنالوگ
دوربین اسپیددام
دوربین مداربسته حرارتی
دوربین کنترل از راه دور
دوربین جاسوسی
دوربین مداربسته صنعتی
دوربین لامپی
دوربین مداربسته ip
دوربین مداربسته بی سیم
و…
انواع برندهای دوربین مداربسته
داهوا
هایک ویژن
هایلوک
ایمو
رستر
سونی
پاناسونیک
بوش
شیائومی
یونی ویو
هایواچ
و…
چه زمان می توان گفت دوربین مداربسته خراب است؟
تعمیر دوربین مداربسته
ممکن است در موقعیت های مختلف در نحوه عملکرد دوربین یا دستگاه DVR خود نواقص فنی را مشاهده کنید اما  این که بدانید چه زمانی دوربین مداربسته شما نیاز به تعمیرات دارد، در اکثر موقع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گاهی با تغییرات جزئی که توسط خودتان انجام میشود می‌توانید به بهبود عملکرد دوربینتان کمک کنید. گاهی نیز  مشکل به حدی ساده است که با کمک یک برقکار دوربینتان درست می شود. اما در زمان‌هایی شما نیاز به یک متخصص در زمینه تعمیرات دوربین مداربسته دارید. پس اینکه بدانید چه وقت خودتان از عهده کار بر می آیید و چه وقت به کمک یک تکنسین حرفه ای نیاز دارید بسیار مهم است. در ادامه مواردی را میشماریم که در صورت مشاهده حتما باید از یک متخصص تعمیر دوربین مداربسته کمک بگیرید
 
تصویر واضح نیست.
پایه مشکل دارد(از مشکلات پرتکراری که حتما نیاز به تعمیر دوربین مداربسته است)
تصویر دوربین خیلی تاریک است.
coms کثیف است
تصویر دوربین خیلی روشن است.
ircut نمی زند.
لنز دوربین کثیف است.
LED روشن نمی شود
فکوس به صورت اتوماتیک انجام نمی شود
لنز وری فوکال کار نمی کند.
رزولوشن تصویر مانیتور پایین است.
کابل قطع است.
تصاویر با تاخیر نمایش داده میشود.
پایه مشکل دارد.
تصاویر ضبط نمی‌شوند.
دستگاه روشن نمی شود.(نیاز فوری به تعمیر دوربین مداربسته)
تصاویر منتقل نمی‌شوند.
دستگاه هنگ می کند.
تصاویر صدا ندارند.
خروجی HDMI ندارد
صفحات وب به درستی نمایش داده نمی‌شوند.
کانالهای دستگاه تصویر ندارد
سرعت پخش تصویر کند است.
ساعت و تاریخ دستگاه بهم می ریزد.
تصویر در شب تار است.
فن دستگاه کار نمی کند.
روی مانیتور لکه دید می‌شود.
دستگاه روشن می شود اما بالا نمی آید.
و…
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
تعمیر دوربین مدار بسته داهوا
تعمیر دوربین مداربسته
دستگاه ها و دوربین های داهوا در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار اند و دوربین مداربسته در بیشتر شرکت ها، منازل و کارخانه ها داهوا است. اما تقریبا کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که توان تعمیر تمامی پارت نامبرهای این دوربین ها را داشته باشد. رستر سرویس که کار خدمات تعمیر دوربین مدار بسته و همچنین گارانتی محصولات نظارت گستر را انجام می دهد یک واحد مستقل در هلدینگ نظارت گستر ایمن است که توانایی تعمیر تمامی محصولات برند داهوا را دارد. چنانچه دستگاه و یا دوربین داهوا شما  نیاز به تعمیر دارد میتوانید با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
مشکلات رایج در دوربین مدار بسته
توجه داشته باشید که برخی از مشکلات به صورت رایج در بین دوربین های مداربسته ایجاد می‌شود و نیاز به تعمیر دوربین مداربسته پیدا میکنید که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
مشکل آداپتور دوربین مداربسته
گاهی پیش می آید که منبع تغذیه دوربین مداربسته شما دچار خرابی شود. این امر موجب می شود که برق رسانی به دستگاه با مشکل مواجه شده و در نتیجه دستگاه خاموش شود. برای اطمینان از خرابی آداپتور و اینکه آیا نیاز به تعمیر دوربین مداربسته خود دارید یا خیر، دوربین را به منبع تغذیه دیگری وصل کنید در صورت روشن شدن دوربین، مشکل خاموش شدن دوربین مداربسته، خرابی آداپتور بوده که با تعویض آن مشکل بر طرف خواهد شد.
 
چنانچه آداپتور دوربین مداربسته شما نیاز به تعویض دارد، میتوانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
قطع و وصل شدن مدام دوربین مداربسته
تعمیر دوربین مداربسته
توجه داشته باشید که در برخی مواقع امکان دارد دوربین مداربسته قطع می شود کابل برق را بررسی کنید چرا که اگر کابل برق قطع شود دوربین مداربسته نیز قطع می شود یکی دیگر از قطعاتی که باعث قطع دوربین های مدار بسته می شود منبع تغذیه می باشد در صورتی که منبع تغذیه دچار خرابی شده باشد امکان دارد دوربین قطع شود.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
 
توجه داشته باشید که امکان دارد قطعه دوربین مدار بسته در اثر خرابی فیش تغذیه نیز باشد شما می توانید با استفاده از یک ولت متر منبع تغذیه و قطعات دیگر دوربین مداربسته را بررسی کنید تا در صورتی که اگر مشکلی در یکی از قطعات دوربین مدار بسته ایجاد شود بتوانید در اسرع وقت برطرف کنید.
 
چنانچه دوربین شما مدام قطع و وصل می شود، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
علت عدم چرخش دوربین های PTZ
تعمیر دوربین مداربسته
اگر دوربین اسپیددام شما نچرخد ممکن است دلیل آن تعریف نشدن دوربین اسپید دام در دستگاه ضبط تصاویر به صورت اصولی باشد. در دستگاه DVR، اتصال دوربین اسپید دام آنالوگ به وسیله کابل RS485 که یک سیم انتقال امواج است صورت می پذیرد. در دستگاه NVR، اتصال دوربین اسپید دام تحت شبکه دستور های چرخش دوربین از طریق همان کابل شبکه دوربین تحت شبکه IP منتقل می شود. در صورت حل نشدن مشکل با چک کردن اتصالات دستگاه احتمال وارد شدن آسیب به موتور محرکه دوربین وجود دارد.
 
چنانچه دوربین اسپیددام شما به درستی نمی چرخد، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
ضبط نکردن تصاویر
در برخی مواقع ممکن است که دوربین مداربسته روشن باشد ولی تصاویر ضبط و ثبت نشود توجه داشته باشید که شما برای اینکه بتوانید تصاویر ضبط کنید باید علاوه بر این که دوربین شما آماده شده باشد نرم افزار دوربین مداربسته را نیز تنظیم کنید و اینترنت شما می توانید تنظیمات دستگاه دوربین مداربسته خود وارد شوید و تایید کنید که تصاویر ضبط و ذخیره شود دوربین های مداربسته نیز اگر دچار خرابی و مشکل شده باشند امکان دارد تصاویر ضبط نشود.
 
چنانچه دوربین شما تصاویر را ضبط نمی کند، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
سوختن دوربین مداربسته (تعمیر دوربین مداربسته سوخته)
اگر تجهیزات برقی خود را تعویض کردید اما همچنان مشکل دوربینتان حل نشد احتمال دارد که دوربین مداربسته شما سوخته باشد. بهترین راهکار برای مطمئن شدن از این موضوع این است که، دوربین مداربسته خود را با دوربین دیگری که از سلامت آن اطمینان دارید تعویض کنید. اگر دوربین مداربسته روشن شد پس دوربین مداربسته شما سوخته است.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
عوامل متعددی در سوختن دوربین های مداربسته نقش دارند که مهم ترین آنها عبارتند از:
 
نوسانات بسیار شدید برق
قطع و وصلی مداوم برق
نصب غیر اصولی دوربین
استفاده از آداپتور های غیر استاندارد
ضربه خوردن
کار نکردن دوربین مداربسته دید در شب
توجه داشته باشید که اگر دوربین مداربسته شما دارای قابلیت دید در شب باشد باید تصاویر را در شب نیز ذخیره و ضبط کند اما توجه داشته باشید در برخی مواقع این دوربین ها در شب تصاویر را ضبط نمی کند شما باید قبل از هر کاری سعی کنید از تعمیرکاران ماهر و متخصص استفاده کنید چرا که این مشکل ممکن است بر اثر ال ای دی هایی باشد که در دوربین تعبیه شده می شود و شما به هیچ عنوان نباید دست به تعمیرات دوربین مدار بسته بزنید چرا که این دوربین ها معمولاً پیچیده می باشد و شما نمی توانید تعمیرات انجام دهید.
 
چنانچه دوربین دید در شب شما کار نمی کند، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مدار بسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
علت روشن نشدن دوربین مداربسته
یکی از عمده مشکلات حوزه تعمیر و نگهداری دوربین مداربسته، روشن نشدن آن می باشد که دلیل آن تنها رخ دادن یکی از موارد زیر می باشد:
 
مشکل آداپتور برق
مشکل منبع تغذیه
مشکل در اتصال سیم برق
سوختن دوربین مداربسته
چنانچه دوربین مداربسته شما روشن نمی شود جهت عیب یابی می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مداربسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
پخش نشدن تصاویر دوربین مدار بسته بر روی گوشی
توجه داشته باشید که شما در حالت عادی می توانید تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته را بر روی مانیتور ببینید اما اگر این تصاویر بر روی گوشی شما نمایش داده نمی‌شوند به داشته باشید که شما نیاز به یک سوئیچ دارید و باید دوربین مداربسته را توسط اینترنت به گوشی خود اتصال دهید تا بتوانید تصاویر دوربین را مشاهده کنید.
 
چنانچه تصویر دوربین مداربسته شما پخش نمی شود، برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر دوربین مدار بسته در شرکت نظارت گستر با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید.
 
در نظر داشته باشید برای اینکه دوربین های مداربسته از عملکرد بهتری برخوردار باشد شما باید سعی کنید از تجهیزات و لوازم جانبی اورجینال استفاده کنید.
 
همچنین شما باید سعی کنید برای نصب دوربین‌های مدار بسته از نصاب ماهر و با تجربه کمک بگیرید چرا که نصب این دوربین ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند در بالا برخی از مشکلاتی که برای دوربین های مداربسته امکان دارد ایجاد شود آن را همراه با راه حل برای شما ذکر کردیم اما در نظر داشته باشید که شما نباید به هیچ عنوان ب افراد ناشناس و بدون تجربه اعتماد کنید و برای سرویس این دوربین های مدار بسته را به افراد متخصص بسپارید. جهت راهنمایی برای نصب و برطرف کردن عیوب دوربین های مدار بسته می توانید با کارشناسان نظارت گستر ایمن تماس بگیرید.
 
 
 
برای مشاوره و ثبت سفارش رایگان میتوانید با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس گرفته و یا دکمه زیر را فشار دهید.
 
سفارش تعمیر دوربین مداربسته
 
برچسب ها: تعمیر دوربین مداربسته انالوگ، تعمیر دوربین مداربسته در محل، تعمیر دوربین مداربسته جمهوری، آموزش تعمیر دوربین مداربسته، تعمیر دوربین مداربسته شیراز، هزینه تعمیر دوربین مداربسته، تعمیر دوربین مداربسته مشهد، پشتیبانی داهوا، لیست قیمت داهوا ایران، داهوا ایران، دوربین واید داهوا، شرکت های دوربین مداربسته
منبع: نظارت گستر ایمن
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد